Co można powiedzieć o nowoczesnym ogrzewaniu?

Co można powiedzieć o nowoczesnym ogrzewaniu? czyli pompy ciepła gdańsk my w wysokiej klasy urządzenia z górnej półki, możemy liczyć również na oczyszczanie powietrza. Taka inwestycja może więc zaowocować lepszym samopoczuciem oraz komfortem. Oczywiście aby całość działał

Dodane: 11-08-2019 13:51
Co można powiedzieć o nowoczesnym ogrzewaniu?

Klimatyzacja – o czym pamiętać podczas montażu?

pompy ciepła gdańsk


Klimatyzacja to dobre rozwiązanie w przypadku osób posiadających mieszkania z oknami wychodzącymi na południe. Jeśli zaś zainwestujemy w wysokiej klasy urządzenia z górnej półki, możemy liczyć również na oczyszczanie powietrza. Taka inwestycja może więc zaowocować lepszym samopoczuciem oraz komfortem. Oczywiście aby całość działała bez zarzutów, należy wybrać odpowiednie urządzenia i zainstalować je we właściwy sposób. Zadanie to warto powierzyć sprawdzonej firmie – fachowcy z doświadczeniem w tego typu pracach będą wiedzieli jak wybrać same urządzenia oraz jak je zamontować, aby były wydajne.



Branżowe portale klimatyzacyjne

pompy ciepła gdańsk

Osoby poszukujące jakichś informacji na temat nowoczesnych urządzeń klimatyzacyjnych mogą korzystać z Internetu. W sieci znaleźć można bowiem branżowe portale klimatyzacyjne, a na nich podstawowe informacje na temat zasad działania domowych systemów klimatyzacyjnych. Natomiast korzystając z for internetowych będzie można zadać wiele pytań innym osobom, które korzystają nie tylko z domowej, ale również z samochodowej klimatyzacji montowanej we wszelkiego rodzaju pojazdach samochodowych i dostawczych. Warto również odwiedzać profesjonalne strony internetowe oferujące sprzedaż i montaż różnych systemów klimatyzacyjnych. Dzięki temu będzie można zamówić wykonanie usługi klimatyzacyjnej. Podobnie jest w przypadku profesjonalnych serwisów.


Koncerny motoryzacyjne zwlekały z wprowadzeniem nowych

Początkowo jako czynnik chłodzący stosowano od XIX wieku do lat 1920. dwutlenek węgla. Został on wyparty przez czynniki z grupy fluoryzowanych węglowodorów, które mogły być stosowane przy niższym ciśnieniu roboczym w układzie chłodzącym. Po wycofaniu fluorowęglowodorów stosowano czynnik R12 (dichlorodifluorometan), który miał dobre właściwości termodynamiczne i wolno ulatniał się z układu chłodzącego. Jako szkodliwy dla warstwy ozonowej został zgodnie z podpisanym w 1987 roku Protokołem Montrealskim wycofany z użytku. W następnych latach stosowany był czynnik R134a (tetrafluoroetan) o dobrych właściwościach termodynamicznych, jest on jednak gazem cieplarnianym o bardzo wysokim indeksie GWP (1300). W związku z tym w Stanach Zjednoczonych i Japonii producenci zostali zobowiązani do bardziej wydajnych układów chłodzących, co zmniejszy zużycie czynnika. W Europie samochody od 2011 roku miały być wyposażone w układy klimatyzacji, w których czynnik R134a miał zostać zastąpiony nowym, o indeksie GWP niższym niż 150. Koncerny motoryzacyjne zwlekały z wprowadzeniem nowych regulacji, ostatecznie weszły one w życie w 2014 roku. W Europie stosowane są czynniki HFO1234yf (tetrafluoropropen: zbliżona charakterystyka termodynamiczna, indeks GWP=4) lub R744 (dwutlenek węgla, indeks GWP=1).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Klimatyzacja



© 2019 http://o-klimatyzacji.domexokna.opole.pl/